Ξεκίνησαν εντατικά και ολοκληρώνονται με οργώδεις ρυθμούς, εν όψει των εορτών, οι απαιτούμενες εργασίες για την αναβάθμιση, κατά προτεραιότητα, του bandwidth του Κέντρου Δεδομένων και των Κεντρικών Υπηρεσιών του Ε.Κ.Κ.Α., προκειμένου να διευκολυνθεί και να επιταχυνθεί η επικοινωνία όλων των πολιτών με την Τηλεφωνική Γραμμή Άμεσης Κοινωνικής Βοήθειας «197» και την Εθνική Γραμμή Παιδικής Προστασίας «1107» του Ε.Κ.Κ.Α..
Η εν λόγω αναβάθμιση υλοποιείται στο πλαίσιο του έργου «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ» και πλέον οι υπηρεσίες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης σε ενήλικες και παιδιά θα παρέχονται μέσω VoIP τηλεφώνων, με τη χρήση ενός σύγχρονου και ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης κλήσεων. Το έργο αυτό δίνει νέα πνοή στις δράσεις προστασίας του Ε.Κ.Κ.Α. προς όλες τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνει ουσιαστικά το σύνολο των παρεχομένων υπηρεσιών του προς όλους τους πολίτες.
Ευχαριστούμε θερμά - για την ιδιαίτερα σημαντική συμβολή και την συνδρομή τους - το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τα στελέχη του Ε.Κ.Κ.Α., της Κοινωνίας της Πληροφορίας ΑΕ, της VODAFONE και της LOGICOM, καθώς και το Δήμο Αθηναίων, ο οποίος παραχώρησε κατ’ εξαίρεση άδεια τομής για την όδευση οπτικής ίνας, μειώνοντας τους χρόνους υλοποίησης του έργου αυτού.